Biz Kimiz?

“Evreni, uzayı ve içindeki karmaşayı; eğitimli – eğitimsiz herkesin anlayabileceği dilde anlatmayı amaçlayan, pek faideli, çok yönlü, über bir kaynak…”

Kozmik Anafor ilkin, Zafer Emecan‘ın uzun yıllar boyunca internet üzerinde çeşitli mecralarda yazdığı yazıların bir araya getirilmesi amacıyla oluşturulan bir Facebook sayfası olarak ortaya çıktı.

Zaman geçtikçe, tümüyle gönüllü olarak katkıda bulunmak isteyen okurların katılımlarıyla büyüdü. Ve belki de bizler farkına bile varamadan, Türkiye’nin en çok okunan, en saygın, en güvenilir ve en kaliteli astronomi platformuna dönüştü.

Burası;  Nurcan Örtügen Gök, Yavuz Tüğen, Ögetay Kayalı, Buşra Özşahin, Taylan Kasar, Burcu Ergül, Zafer Acar, Kemal Cihat Toprakçı, Yasin Memiş, Ece Özen, Berkan Alptekin, Aysel Bozan, Süleyman Yeşil, Reyhan Çelik, Sena Betül Erdemir, Eyüp Gürses, Nur Sökmen, Umut Aktepe, Hakan Cibelik, Ümit Fuat Özyar, Ethem Derman, Emre Oral, Mesut Özkan, Merve Yorgancı, Alperen Erol, Ulaş Akkaya, Seda Yüce, Sibel İnce, Cengiz Büyükuncu, Harun Arpa, Erdal Taşgın, Erman Özkal, Erhan Yazıcı, Merve Yağmur Şahin, Utku Demirhan ve burada adını anamadığımız çok sayıda gönüllü amatör ve profesyonel astronom ile bilim gönüllülerinin katkılarının olduğu, tek amacı ülkemiz insanına astronomi bilimini sevdirmek ve anlaşılır kılmak olan bir platformdur.

İmtiyaz Sahibi ve Başyazar:
• Zafer Emecan
Bilim Danışmanları: