Meade Polaris 114/1000 Aynalı

4.5 inç (114 mm) ayna çaplı yüksek ışık toplama oranına sahip bir teleskop olan Meade Polaris 114EQ, gençler ve yetişkinler için başlangıç seviyesi olarak fiyat/performans açısından en hesaplı teleskoptur. 114 mm’lik aynasının yüksek ışık toplama yeteneği sayesinde bu teleskop ile; Ay’ın kraterlerini detaylı biçimde görebilir, Satürn, Jüpiter, Venüs ve Mars gibi gezegenleri inceleyebilir, galaksileri, bulutsuları görüntüleyebilir, hatta temel düzeyde astrofotoğrafçılık yapabilirsiniz.

Büyütme oranını değiştirebileceğiniz 3 adet göz merceği ile birlikte gelen teleskop, led işaretlemeli bulucu dürbünü ve ekvatoryal kundağı sayesinde gökcisimlerini kolayca bulup gözlem yapma imkanı sağlıyor. Ayrıca, beraberinde gelen DVD ile, onbinlerce gök cismi hakkında bilgi alabilirsiniz.

Peşin Fiyatı: 1.350 TL (Kargo ve KDV dahildir)

Satın almak ya da danışmak için aşağıdaki formu kullanabilir, veya  [email protected] mail adresi üzerinden bağlantı kurabilir, bilgi alabilirsiniz.

astromed-siyah-logo-300x64Kozmik Anafor Gökbilim Dükkanı’nda yer alan tüm ürünler,
Türkiye resmi distribütörü Astromed’in 2 yıl garantisi altındadır.

teleskoplar-2254-2-meade

Diğer teleskop çeşitleri için tıklayın… Bu teleskobu sipariş etmek için aşağıdaki formu doldurun.

SATIN ALIN veya DANIŞIN