Bresser Venus 76-700 Aynalı Teleskop

Cep telefonu fotoğraf çekim aparatıyla birlikte gelen, yüksek büyütme oranlı ve hesaplı bir teleskopla gökyüzü gözlemine başlamak istiyorsanız; aynalı newtonian bir teleskop olan Bresser Venus 76’yı öneririz. 76 mm’lik ışık toplayıcı aynaya sahip bu teleskop ile; Ay’ın kraterlerini çok yakından inceleyebilir, Satürn’ün halkalarını görebilir, Jüpiter, Venüs gibi gezegenleri gözlemleyebilir, Andromeda galaksisi, Ülker yıldız kümesi veya Orion Nebulası gibi derin uzay cisimlerini inceleyebilir, cep telefonunuzla fotoğraflayabilirsiniz.

3 adet göz merceği, akıllı telefon kamera aparatı ve büyütme oranını 3 kat daha artıran barlow lens ile birlikte gelen teleskop, LED işaretlemeli bulucu dürbünü ve rahat kullanımlı manuel AZ (alt azimuth) kundağı sayesinde gökcisimlerini kolayca bulup gözlem yapma imkanı sağlıyor.

Fiyatı: 1.151 TL (KDV ve Kargo ücreti dahildir)

Satın almak ya da danışmak için aşağıdaki formu kullanabilir, veya  [email protected] mail adresi üzerinden bağlantı kurabilir, bilgi alabilirsiniz.

astromed-siyah-logo-300x64Kozmik Anafor Gökbilim Dükkanı’nda yer alan tüm ürünler,
Türkiye resmi distribütörü Astromed’in 2 yıl garantisi altındadır.

teleskoplar-2254-2-meade

Diğer teleskop çeşitleri için tıklayın… Bu teleskobu sipariş etmek için aşağıdaki formu doldurun.

SATIN ALIN veya DANIŞIN
** zorunlu alanı gösterir

Bir Teleskop Almanız Gerekiyor mu?

Sık sık karşılaştığımız bir soru; “Gökbilime çok ilgi duyuyorum, şu kadar bütçem var ve bir …