Kozmik Anafor Twitter’da!

Okuma Süresi: 1 Dakika...
image_pdfimage_print

Ülkemizin en büyük ve en geniş astronomi içeriğine sahip olan Kozmik Anafor’u ve zengin astronomi içeriğini artık Twitter’dan da takip edebilirsiniz.

Twitter sayfamıza https://twitter.com/kozmik_anafor üzerinden abone olduğunuz takdirde, yayınlarımızı artık anlık biçimde takip etme ve haberdar olma şansına kavuşacaksınız.

Yine, eğer isterseniz Facebook adresimizden (www.facebook.com/KozmikAnafor1) de takip edebilir, yazı ve makalelerimize yorum yapabilir, aklınıza takılan konularla ilgili sorularınızı yöneltebilirsiniz.

Sitemizi ayrıca, cep telefonunuza yükleyeceğiniz Flipboard ve Bundle uygulamalarının bilim bölümünden de takip edebilirsiniz.

Daha fazla okumalısınız

Yazar: Zafer Emecan

Bir astronomi işçisi. Kozmik Anafor'un kurucusu, her şeyi ve hiçbir şeyi. İçinden atamadığı gökbilim sevgisini kaleme, klavyeye, araştırmalara dökmeye çalışan, haddini bilen, ama bazen aşan bir amatör astronom.

Bir Mum Işığı Ne Kadar Uzaktan Görülebilir?

Texas A&M Üniversitesi Fizik ve Astronomi Departmanından Kevin Krisciunas ve Don Carona, televizyonda ve internette karşılaştıkları “Mum ışığını …