KOZMİK ANAFOR
Gökbilim Dükkanı

Meade 8″ LX200 ACF

Bu yazıyı yaklaşık 1 dakikada okuyabilirsiniz.

Meade LX200-ACF Teleskopları gökbilimcilik tarihinde yeni bir dönüm noktasıdır. Kaliforniya’da Meade şirketinde 2 yıllık bir geliştirme süresinden sonra çıkartılan yeni GPS modelleri şimdiye kadar amatör gökbilimcilik sektöründe temin edilemeyen fonksiyonlar ve performansı özellikle sunuyor.

Dışarıda yıldızlı gökyüzü altında geçirdikleri daha ilk gecelerinde LX200-ACF ile gezegenleri ve yüzlerce Deep-Sky cismini gözlemleyebilirler! Artık gökcisimlerini gök haritasına bakarak arama zahmetine girmeye gerek yok; tıpkı dünyanın büyük gözlemevlerinde olduğu gibi bellekte kayıtlı cisimlerden herhangi birini çağırabilirsiniz, LX200-ACF saniyede 8 derecelik inanılmaz bir hızla cisme yaklaşır ve cismi ölçülerde ortalar!

Deneyimli amatör gökbilimci otomatik pozisyon tayini, elektronik koordinat seçimi, iki eksende SmartDrive ve daha birçok şey sayesinde daha önce asla tasavvur edemeyeceği sayısız pratik olanağa kavuşuyor.

Fiyatı: Bu, oldukça pahalı bir teleskoptur. Lütfen satın almak için [email protected] adresine yazıp iletişime geçiniz.

astromed-siyah-logo-300x64Kozmik Anafor Gökbilim Dükkanı’nda yer alan tüm ürünler,
Türkiye resmi distribütörü Astromed’in 2 yıl garantisi altındadır.

Diğer teleskop çeşitleri için tıklayın… Bu teleskobu sipariş etmek için aşağıdaki formu doldurun.

[si-contact-form form=’3′]