National Geographic 76 Aynalı Teleskop

Gökyüzü gözlemine yüksek büyütme oranına sahip, hesaplı bir teleskopla başlamak istiyorsanız, aynalı Newtonian bir teleskop olan National Geographic 76’yı öneririz. 76 mm’lik (3 inç) ışık toplayıcı aynaya sahip bu teleskop ile; Ay’ın kraterlerini yakından inceleyebilir, Satürn’ün halkalarını görebilir, Jüpiter, Venüs gibi gezegenleri gözlemleyebilir, Andromeda galaksisi veya Orion Nebulasıgibi derin uzay cisimlerini inceleyebilirsiniz.

Farklı büyütme oranlarına sahip 3 adet göz merceği ve büyütme oranını artıran barlow lens ile birlikte gelen teleskop, 5×24 bulucu dürbünü ve rahat kullanımlı Alt/Aimuth manuel kundağı sayesinde gökcisimlerini kolayca bulup gözlem yapma imkanı sağlıyor.

Peşin Fiyatı: 1.190 TL (Kargo ve KDV dahildir)

Satın almak ya da danışmak için aşağıdaki formu kullanabilir, veya  [email protected] mail adresi üzerinden bağlantı kurabilir, bilgi alabilirsiniz.

astromed-siyah-logo-300x64Kozmik Anafor Gökbilim Dükkanı’nda yer alan tüm ürünler,
Türkiye resmi distribütörü Astromed’in 2 yıl garantisi altındadır.

SATIN ALIN veya DANIŞIN
** zorunlu alanı gösterir

Bir Teleskop Almanız Gerekiyor mu?

Sık sık karşılaştığımız bir soru; “Gökbilime çok ilgi duyuyorum, şu kadar bütçem var ve bir …