KOZMİK ANAFOR
Kozmik Anafor Arşivi Youtube Videoları

Yıldız Türleri ve Yıldız Sınıflandırması

Bu yazıyı yaklaşık 1 dakikada okuyabilirsiniz.

Uzaktan eğitime destek amaçlı, öğretmen ve öğrencilerimiz için yıldız türlerini ve sınıflandırmasını anlattığımız, eğitim materyali olarak kullanılabilecek bir video hazırladık.

Hypatia Bilim işbirliğinde hazırladığmız videomuzda, evrende var olan yıldız türlerini ve yıldızların nasıl sınıflandırıldıklarını işliyoruz. Vdeomuzu, aşağıdan veya bu linke tıklayarak izleyebilirsiniz. Videomuzu hazırladığımız yazılı kaynağa bu linkten ulaşıp okuyabilirsiniz.

Hypatia Bilim ve Kozmik Anafor ortaklığında Youtube kanalımızda, yeni çalışmalarımızla sizlerle birlikte olmayı sürdüreceğiz. Kozmik Anafor Astronomi Platformu olarak, her zaman popüler bilim platformlarının işbirliği içinde olmasının, ülkemizde bilimin tüm halk tabanında yeterince değer görmesi açısından gerekliliğini dile getiriyoruz ve bildiğiniz gibi ülkemizin BilimfiliRasyonalistAçık Bilim,  Gelecek Bilimde ve Feza Gezginleri gibi takdir edilesi popüler bilim platformlarıyla her zaman işbirliği içinde oluyoruz.

Unutmayın, popüler bilim platformları ve bilim insanları, birbirleriyle işbirliği içinde olmazlar, görmezden gelir ve tek başlarına hareket etmeyi tercih ederlerse, ülkemizde bilim halk tabanında yeterince yaygınlaşamaz ve değer göremez!

Hep Daha Fazla Okumak Gerek