Yardıma Muhtaç Çocuklarımıza Astronomi İle Destek Olun!

Haydi, hem yardıma muhtaç çocuklarımıza yardım edelim, hem de ülkemizin en başarılı astrofotoğrafçılarından biri olan Mehmet Ergün’ün astrofotoğraflarıyla evrenin muhteşemliğine tanık olalım!

Celestron Teleskopları Türkiye distribütörü Eyüboğlu ve Kozmik Anafor Astronomi Platformu‘nun katkılarıyla hazırlanan; Mehmet Ergün üstadımızın fotoğraflarından oluşan 2018 takvimine sahip olmak istiyorsanız, yardıma muhtaç çocuklara yönelik faliyet gösteren bir kuruma (Darüşşafaka, Lösev, Unicef, Çocuk Esirgeme Kurumu ve benzerleri gibi) bağışta bulunmanız yeterli olacak.

Kuruma yaptığınız bağış veya havale/eft makbuzunu [email protected] adresine iletişim bilgilerinizle birlikte ilettiğinizde, 12 sayfalık A3 boyutlarındaki bu astrofotoğraf takvimini ücretsiz olarak adresinize göndereceğiz.

Sizler de bu sosyal sorumluluk projesine katkıda bulunup; hem çocuklarımıza yardım edin, hem de amatör astronomi ve astronomi biliminin ülkemizde yaygınlaşmasına destek olun!

• Yardım kuruluşlarına yapılacak bağış miktarı öğrenciler için minimum 25 tl, öğrenci olmayanlar için ise minimum 50 tl olmalıdır.
• Tarafımızdan ücretsiz gönderilecek olan takvimlerin kargo gönderim masrafı (7.5 ila 12 tl arası), bağışçıya aittir.

Wirtanen Kuyruklu Yıldızı Çıplak Gözle Görülebilecek Mi?

Son günlerde basında Wirtanen (46P/Wirtanen) Kuyruklu Yıldızı’nın 13-16 Aralık 2018 tarihleri arasında çıplak gözle dahi …