Murat Sana

Kozmik Anafor Astrofotoğrafçılık Yayını

Yaklaşık Okuma Süresi: 1 Dakika...

14 Nisan 2017 tarihinde Evrim Ağacı Youtube kanalında Burak Çankaya moderatörlüğünde, ülkemizin en başarılı astrofotoğrafçılarından Murat Sana, Özgür Cengiz, Mustafa Aydın ve Mehmet Ergün‘ün katılımıyla gerçekleşen yayınımızda; canlı olarak gezegenleri, derin uzay cisimlerini gözlemledik ve fotoğrafladık.

Konuklarımız, astrofotoğrafçılık ve kullanılan ekipmanlar hakkında detaylı bilgiler verirken, Kozmik Anafor yazarlarından Merve Yorgancı ve Zafer Emecan gözlemlenen objeleri yorumlayıp haklarında bilgiler verdiler ve izleyicilerden gelen soruları cevaplandırdılar.

Toplam 4 saatin üzerinde bir süreyle gerçekleşen ve 7 binin üzerinde gökbilimsever tarafından izlenen yayınımızı buradan izleyebilirsiniz:

Daha fazla okumalısınız
Okumalısınız:  Astrofotoğrafçılık: Mozaik Fotoğraflar

Uzay Fotoğrafları Renkli Mi Çekiliyor, Sonra Mı Renklendiriliyor?

Hepimiz yukarıdaki gibi şaşalı uzay fotoğraflarını görmeye alışkınız. Peki bunlar çekildiklerinde gerçekten renkli mi oluyor, …