Kozmik Anafor’u Feedly Üzerinden Takip Edilebilirsiniz

Kozmik Anafor Astronomi Platformu’nun sitesinde yayınlanan yazıları artık Feedly üzerinden takip edebilirsiniz.

Cep telefonu veya tabletinize indireceğiniz Feedly uygulamasında “Kozmik Anafor” şeklinde aratıp abone olduktan sonra, artık yayınlanan yeni yazılarımız için bildirim alabilecek veya var olan tüm yazılarımız arasında gezinebileceksiniz.

Dilerseniz, feedly’nin sitesine girerek veya Chrome eklentisini tarayıcınıza ekleyerek masaüstü bilgisayarınızdan da sitemizi takip edebilirsiniz.

Bildiğiniz gibi, Kozmik Anafor Astronomi Platformu Bundle ve Flipboard haber uygulamalarından da takip edilebiliyor.

iOS kullanıcıları bu linkten, Android kullanıcıları ise bu linkten Feedly uygulamasını indirebilirler.

Wirtanen Kuyruklu Yıldızı Çıplak Gözle Görülebilecek Mi?

Son günlerde basında Wirtanen (46P/Wirtanen) Kuyruklu Yıldızı’nın 13-16 Aralık 2018 tarihleri arasında çıplak gözle dahi …