KOZMİK ANAFOR
Gökbilim Dükkanı

Meade Eclipse View 76/700 (Güneş Filtreli)

Bu yazıyı yaklaşık 1 dakikada okuyabilirsiniz.

Hem gündüz Güneş gözlemi, hem de gece gökcisimlerini incelemek için alınabilecek en hesaplı teleskoptur Meade Eclipse View 76/700.

76 mm’lik (3 inç) ayna çapına sahip Newtonian bu teleskop ile; beraberinde gelen Güneş filtresini kullanarak Güneş lekelerini ve patlamalarını izleyebilir, geceleri ise detaylıca Ay’ın kraterlerini, Jüpiter, Satürn, Mars, Venüs gibi gezegenleri inceleyebilir, yıldız kümelerini, bulutsuları ve galaksileri gözlemleyebilirsiniz.

Büyütme oranını değiştirebileceğiniz 2 adet (26 ve 9 mm) göz merceği ile birlikte gelen teleskop, led işaretlemeli bulucu dürbünü ve Alt/Azimuth kundağı sayesinde gökcisimlerini kolayca bulup gözlem yapma imkanı sağlıyor. Ayrıca, beraberinde gelen DVD ile, binlerce gök cismi hakkında bilgi alabilirsiniz.

Peşin Fiyatı: —– STOKTA YOK

Satın almak ya da danışmak için aşağıdaki formu kullanabilir, veya  [email protected] mail adresi üzerinden bağlantı kurabilir, bilgi alabilirsiniz.

astromed-siyah-logo-300x64Kozmik Anafor Gökbilim Dükkanı’nda yer alan tüm ürünler,
Türkiye resmi distribütörü Astromed’in 2 yıl garantisi altındadır.

Diğer teleskop çeşitleri için buraya tıklayın… Bu teleskobu sipariş etmek için aşağıdaki formu doldurun.

[si-contact-form form=’3′]

Hep Daha Fazla Okumak Gerek

National Geographic 130 Aynalı Teleskop

Meade ETX-90 / Go-To

Meade LS-6 / 152 mm / GPS / Go-To

Kozmik Anafor

Teleskop İle Baktığınızda Ne Görürsünüz?

Teleskop Yapmak -1-