Meade LS-8 / 203mm

Teleskop kullanmak hiç bu kadar kolay olmamıştı. Power düğmesini açık konuma getirin ve ETX-LS’nin otomatik olarak kendini konumlandırmasına şahit olun.

Bundan sonra “Astronomer Inside” yani teleskopunuz içerisinde emrinize amade bir astronom siz ne zaman isterseniz sizlere bilgi aktarmak için hazır olacak. Astronomer inside isterseniz sizlere multimedya tur vererek gökyüzündeki en parlak objeleri sizlere tanıtacaktır. Yeni tasarlamış aluminyum montur sayesinde teleskopunuz olabildiğince hafif, taşınabilir ve sağlandır. Saydığımız bütün bu artılar ve yenilikler bir de Meade’nin Advanced Coma-Free optik sistemi ile birleşince ortaya çıkan ürün, tam bir başyapıt oluyor tabii.

Kullanması en kolay teleskop ile yıldızlar ve gezegenler arası gezinmeye hazır olun. ETX-LS zaman ve mekan kavramları ile sizler yormaz. Nerede ve hangi zaman dilimi içerisinde olursanız olun teleskopunuz sizleri minimum hata ile sonuca yönlendirecektir.

Fiyatı: Bu, oldukça pahalı bir teleskoptur. Lütfen satın almak için [email protected] adresine yazıp iletişime geçiniz.

astromed-siyah-logo-300x64Kozmik Anafor Gökbilim Dükkanı’nda yer alan tüm ürünler,
Türkiye resmi distribütörü Astromed’in 2 yıl garantisi altındadır.

Diğer teleskop çeşitleri için tıklayın… Bu teleskobu sipariş etmek için aşağıdaki formu doldurun.

SATIN ALIN veya DANIŞIN
** zorunlu alanı gösterir

Liseli Edanur’un Okulu Teleskobuna Kavuştu!

Çorum’un Osmancık ilçesindeki 15 Temmuz Şehitleri Anadolu Lisesi 11’inci sınıf öğrencisi 16 yaşındaki Edanur Şirin’in …