Meade Polaris 130EQ / Aynalı Teleskop

Astrofotoğraf çekimi ve derin uzay gözlemlerine başlangıç için Meade Polaris 130EQ,  en uygun ve hesaplı teleskop seçeneği. 130 mm’lik ayna çapına sahip yüksek ışık toplama yeteneğine sahip bu teleskop ile; gezegenler, bulutsular, galaksiler ve yeryüzü gözlemleri yapabilirsiniz.

Büyütme oranını değiştirebileceğiniz 3 adet göz merceği ile birlikte gelen teleskop, lazer bulucu dürbünü ve hassas ayar yapabilmenizi sağlayan ekvatoryal kundağı sayesinde gökcisimlerini kolayca bulup gözlem yapma imkanına sahip olacaksınız. Ayrıca, beraberinde gelen DVD ile, binlerce gök cismi hakkında bilgi alabilirsiniz.

Peşin Fiyatı: 2.943 TL (Kargo ve KDV dahildir)

Satın almak ya da danışmak için aşağıdaki formu kullanabilir, veya  [email protected] mail adresi üzerinden bağlantı kurabilir, bilgi alabilirsiniz.

astromed-siyah-logo-300x64Kozmik Anafor Gökbilim Dükkanı’nda yer alan tüm ürünler,
Türkiye resmi distribütörü Astromed’in 2 yıl garantisi altındadır.

Diğer teleskop çeşitleri için tıklayın… Bu teleskobu sipariş etmek için aşağıdaki formu doldurun.

SATIN ALIN veya DANIŞIN
** zorunlu alanı gösterir

Liseli Edanur’un Okulu Teleskobuna Kavuştu!

Çorum’un Osmancık ilçesindeki 15 Temmuz Şehitleri Anadolu Lisesi 11’inci sınıf öğrencisi 16 yaşındaki Edanur Şirin’in …