KOZMİK ANAFOR
Kozmik Anafor Arşivi Youtube Videoları

Video: Lagrange Noktaları; Uzaydaki Konaklama Tesislerimiz

Bu yazıyı yaklaşık 1 dakikada okuyabilirsiniz.

Bu Youtube videomuzda, Hilal Bulut’un sunumuyla yıldızlar, gezegenler ve uyduları arasında yer alan Lagrange Noktaları’nı anlatmaya çalıştık…

Lagrange Noktaları, gökcisimlerinin birbirlerinin kütle çekimlerini dengelediği alanlardır ve hem bilimsel çalışmalarımızda, hem de gelecekteki uzay yolculuklarımızda önemli işlevleri var. Bu konuyu işlediğimiz Youtube videomuzu, aşağıdan veya bu linke tıklayarak izleyebilirsiniz. Videomuzun metin versiyonunu ise, bu linkten okuyabilirsiniz.

Youtube kanalımızda, yeni çalışmalarımızla sizlerle birlikte olmayı sürdüreceğiz. Kozmik Anafor olarak, her zaman popüler bilim platformlarının işbirliği içinde olmasının, ülkemizde bilimin tüm halk tabanında yeterince değer görmesi açısından gerekliliğini dile getiriyoruz ve bildiğiniz gibi ülkemizin BilimfiliGelecek BilimdeEvrim Ağacı, Hypatia Bilim ve Feza Gezginleri gibi takdir edilesi popüler bilim platformlarıyla her zaman işbirliği içinde oluyoruz. Unutmayın, popüler bilim platformları ve bilim insanları, birbirleriyle işbirliği içinde olmazlar, kendi başlarına hareket etmeyi tercih ederlerse, ülkemizde bilim halk tabanında değer göremez!

Hep Daha Fazla Okumak Gerek

Video: Dünya’nın Dönüşünü Neden Hissetmiyoruz?

Kozmik Anafor

NASA’dan Yeni “Mavi Bilye”

Ay’ın Karanlık Yüzü ve Gerçekler

Taylan Kasar

Video: Uzayda Su Arayışı Neden Çok Önemli?

Kozmik Anafor