Bresser 70/700 (Cep Telefonu Aparatlı)

Bresser 70/700, AZ kundağı ve LED işaretlemeli bulucu dürbünü ile kolay kullanılan güçlü bir mercekli teleskoptur. 70 mm’lik mercek çapına sahip bu teleskop ile; Ay’ın kraterlerini detaylıca görebilir, Satürn, Jüpiter gibi gezegenler, Orion Nebulası, Ülker yıldız kümesi, Andromeda Galaksisi gibi derin uzay cisimleri ve yeryüzü gözlemleri yapabilirsiniz.

Büyütme oranını değiştirebileceğiniz 2 adet göz merceği ile birlikte gelen teleskop, kolay yönetilen AZ kundağı sayesinde gökcisimlerini kolayca bulup gözlem yapma imkanı sağlıyor. Bu teleskopla birlikte gelen telefon aparatı ile, kolaylıkla cep telefonunuzun kamerasını kullanarak gökcisimlerini fotoğraflayabilirsiniz. Ayrıca, beraberinde gelen DVD ile, binlerce gök cismi hakkında bilgi alabilirsiniz.

Peşin Fiyatı: 760 TL (Kargo ve KDV dahildir)

Satın almak ya da danışmak için aşağıdaki formu kullanabilir, veya  [email protected] mail adresi üzerinden bağlantı kurabilir, bilgi alabilirsiniz.

astromed-siyah-logo-300x64Kozmik Anafor Gökbilim Dükkanı’nda yer alan tüm ürünler,
Türkiye resmi distribütörü Astromed’in 2 yıl garantisi altındadır.

teleskoplar-2254-2-meade

Diğer teleskop çeşitleri için tıklayın… Bu teleskobu sipariş etmek için aşağıdaki formu doldurun.

SATIN ALIN veya DANIŞIN
** zorunlu alanı gösterir

Bir Teleskop Almanız Gerekiyor mu?

Sık sık karşılaştığımız bir soru; “Gökbilime çok ilgi duyuyorum, şu kadar bütçem var ve bir …