KOZMİK ANAFOR
Kozmik Anafor Arşivi Youtube Videoları

Video: Paralel Evrenler Gerçekten Var Mı?

Bu yazıyı yaklaşık 1 dakikada okuyabilirsiniz.

Kozmik Anafor ve Hypatia Bilim işbirliği içinde hazırladığımız Youtube videomuzda; paralel evrenler fikrini ve bu fikrin ne kadar gerçekçi olduğunu anlatmaya çalıştık…

Paralel evrenler fikri, içinde yaşadığımız evrene benzer çok sayıda ayna evrenler olduğunu iddia eder. Bu konuyu işlediğimiz Youtube videomuzu, aşağıdan veya bu linke tıklayarak izleyebilirsiniz. Videomuzun metin versiyonunu ise, bu linkten okuyabilirsiniz.

Hypatia Bilim ve Kozmik Anafor ortaklığında Youtube kanalımızda, yeni çalışmalarımızla sizlerle birlikte olmayı sürdüreceğiz. Kozmik Anafor olarak, her zaman popüler bilim platformlarının işbirliği içinde olmasının, ülkemizde bilimin tüm halk tabanında yeterince değer görmesi açısından gerekliliğini dile getiriyoruz ve bildiğiniz gibi ülkemizin BilimfiliGelecek BilimdeEvrim Ağacı ve Feza Gezginleri gibi takdir edilesi popüler bilim platformlarıyla her zaman işbirliği içinde oluyoruz. Unutmayın, popüler bilim platformları ve bilim insanları, birbirleriyle işbirliği içinde olmazlar, kendi başlarına hareket etmeyi tercih ederlerse, ülkemizde bilim halk tabanında değer göremez!

Hep Daha Fazla Okumak Gerek

Video: Diğer Gezegenlerde Mevsimler

Kozmik Anafor

Video: Dünya’nın Dönüşünü Neden Hissetmiyoruz?

Kozmik Anafor

Mars’a İnsanlı Yolculuk (Göğe Bakma Durağı S3 E2)

Kozmik Anafor

Video: Uzay Ne Kadar Soğuk? (Uzayın Sıcaklığı)

Kozmik Anafor

Tevfik Uyar İle Röportaj (Video)

Kozmik Anafor

Video: Uzayda Su Arayışı Neden Çok Önemli?