KOZMİK ANAFOR
Kozmik Anafor Arşivi Youtube Videoları

Video Röportaj: Neden İTÜ, Neden ODTÜ (İrem Sezdi – Beyza Atasever)

Bu yazıyı yaklaşık 1 dakikada okuyabilirsiniz.

KOZMİK ANAFOR VE HYPATİA BİLİM İŞBİRLİĞİ İÇİNDE HAZIRLADIĞIMIZ YOUTUBE VİDEOMUZDA; İTÜ’den İrem Sezdi ve ODTÜ’den Beyza Atasever ile keyifli bir sohbet gerçekleştirdik…

Antalya Anadolu Lisesi öğrencilerinden İrem Sezdi, İTÜ Uzay Mühendisliği bölümünü kazanmıştı. Beyza Atasever ise, ODTÜ Fizik bölümünü tercih etmişti. Röportajımızda bizlere niçin bu bölümleri tercih ettiklerini, nasıl bölümler olduklarını, lisedeki fizik klüplerindeki çalışmalarını ve astronomiye olan tutkularını anlıttılar. Bu video röportajımızı, aşağıdan veya bu linke tıklayarak izleyebilirsiniz.

Hypatia Bilim ve Kozmik Anafor ortaklığında Youtube kanalımızda, yeni çalışmalarımızla sizlerle birlikte olmayı sürdüreceğiz. Kozmik Anafor Astronomi Platformu olarak, her zaman popüler bilim platformlarının işbirliği içinde olmasının, ülkemizde bilimin tüm halk tabanında yeterince değer görmesi açısından gerekliliğini dile getiriyoruz ve bildiğiniz gibi ülkemizin BilimfiliRasyonalistAçık Bilim,  Gelecek Bilimde ve Feza Gezginleri gibi takdir edilesi popüler bilim platformlarıyla her zaman işbirliği içinde oluyoruz.

Unutmayın, popüler bilim platformları ve bilim insanları, birbirleriyle işbirliği içinde olmazlar, yalnız başlarına hareket etmeyi tercih ederlerse, ülkemizde bilim halk tabanında yeterince yaygınlaşamaz ve değer göremez!

Hep Daha Fazla Okumak Gerek

Röportaj: Astrofotoğrafçı Mehmet Ergün

Kozmik Anafor

Video: Uzayda Su Arayışı Neden Çok Önemli?

Kozmik Anafor

Kozmik Anafor ve Hypatia Bilim, Güçlerini Birleştirdi!

Kozmik Anafor

Mars’a İnsanlı Yolculuk (Göğe Bakma Durağı S3 E2)

Video: Uzaylılar İçin Saldırı Taktikleri

Kozmik Anafor

Video: Çok Uzaklara Bakarsak Galaksimizin Oluşumunu Görebilir Miyiz?