KOZMİK ANAFOR
Kozmik Anafor Arşivi Youtube Videoları

Astrofotoğrafçı Tuncay Kaçar İle Röportaj (Video)

Bu yazıyı yaklaşık 1 dakikada okuyabilirsiniz.

Bilim röportajları serimizin yedinci bölümünde, astrofotoğrafçı Tuncay Kaçar ile keyifli bir röportaj gerçekleştirdik.

Astrofotoğrafçı, amatör astronom ve saygın bir gemi kaptanı olan Tuncay Kaçar ile gerçekleştirdiğimiz bu samimi röportajı aşağıdaki videodan veya bu linke tıklayarak izleyebilirsiniz.

Hypatia Bilim ve Kozmik Anafor ortaklığında Youtube kanalımızda, yeni çalışmalarımızla sizlerle birlikte olmayı sürdüreceğiz. Kozmik Anafor Astronomi Platformu olarak, her zaman popüler bilim platformlarının işbirliği içinde olmasının, ülkemizde bilimin tüm halk tabanında yeterince değer görmesi açısından gerekliliğini dile getiriyoruz ve bildiğiniz gibi ülkemizin BilimfiliRasyonalistAçık Bilim,  Gelecek Bilimde ve Feza Gezginleri gibi takdir edilesi popüler bilim platformlarıyla her zaman işbirliği içinde oluyoruz.

Unutmayın, popüler bilim platformları ve bilim insanları, birbirleriyle işbirliği içinde olmazlar, görmezden gelir ve tek başlarına hareket etmeyi tercih ederlerse, ülkemizde bilim halk tabanında yeterince yaygınlaşamaz ve değer göremez!

Hep Daha Fazla Okumak Gerek